You were a champion

Du var en kämpe . Du var alltid så glad och det fanns massa bus i ögona på dig .
Du var pappas bästa vän.

8 oktober 2002 tog du dina sista andetag :'(

Morgan du var älskad utav alla!

Han ringde dagen innan han dog till pappa och tog farväl till oss .

Det är något ingen vill vara med om. Det är ett sånt tillfälle man aldrig vill sluta prata..

Och att se min mamma & pappa så ledsen var hemskt . Det minns jag ifrån när ja va liten..
& nu förstår jag varför

Har snart gjort en hedersfilm till honom ..

Kommentarer
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Tack :) Svårt att förklara riktigt hur det var. Det var härligt men samtidigt stor omställning såklart, som för alla som blir föräldrar första gången. Man är ju alltid tvungen att sätta barnets behov före sitt eget. Barnet går alltid före en själv. Det krävs enorm tid, alla tid skulle jag vilja säga.

2010-11-17 @ 15:25:27
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Ida

hur mår du idag? :)

2010-11-17 @ 15:29:31
URL: http://ipeterson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0