Höööööst lov !

Höst lov nu då ;)

Ifredags blev det att åka hem & greja med hästarna , sen åka in till Brålanda & duscha (eftersom vi håller på att renovera vårat badrum (Y  ) Sen blev det att dra till Rasta & prata lite med Frida&Virre Lollo jobbade ;p

Så åkte ja med hem till Louise (: Så låg vi & tjatade lite typ till klockan 2-halv 3
& vi skulle upp klockan 9 bara för vi skulle till Oktobersmarknaden :)

Det var verkligen fuulllt med folk . Kom knappt fram -.-
Så det var riktigt najs! & så åt jag frostade hallon , det var riktigt gött ;)

& det hände massa mer , bland annat att virre sprang rakt in i en unge i barnvagn , (seriöst hon hamna i barnvagnen nästan x) )
Så drog jag & Louise hem med halv 5 bussen ifrån rese :) Så kom Älsklingen & hämtade mig !!

Så åkte vi hem en stund och greja lite , sen till mormor & Morfar och sen till han ;)

Idag fyller han år :) Grattis till honom, han betyder verkligen mest för mig !
men så blev ja sjuk idag -.- kände mig lagom snäll . men ja mådde verkligen skiiit !

mm....

Aja pusspuss



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0