Sick

Japp inte helt oväntat att jag inte skulle till skolan idag.

Men imorgon måste jag det iallfall! Hatar denna jävla förkyldningen säger jag en gång för alla :(

Igår hände det inte så mycket mer än att jag & Mammi var hos anette en stund för dom skulle plugga ,
och sen till stallet och därefter till morfar & Mormor.

Fick lite träningsuppgifter som jag ska ha på träningen imorgon !

Styrketräning! go Go gO GO

Idag blir det BARA att ta det lugnt . Orkar egenligen inte missa något mer i skolan.
Vill bara bli frisk.

Imorgon ska min lilla kanin(Nala) till veterinären.. Hon har en knöl på magen "/

Har tyvärr ingen bild på henne på datorn men på mobilen!

Hon ska iallafall undersökas och de .

Hon har funnits i mitt liv sens hon var 2 och hon är 7 nu. Räkna ut självaa ;)

Pusspuss så länge

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0