Seriöst jag älskar dom

Seriöst jag älskar mina hästar alltså !
Det finns inga som dom :)

Dom förstår precis allt och man kan verkligen prata om vad som helst.

Rocky har kännt dig i mer än 1 år nu .
Och du är bara min forever and ever !
Vill att du aldrig försvinner ifrån mig.
Du kom som en fallande stjärna till mig .
Allt blev så ljust , Du är som en sagohäst.
Känner verkligen dig . Och du mig .
Snälla lämna mig aldrig .
Skulle aldrig klara de..






Hatte jag har haft dig några månader bara !
Men du är precis som min lilla busunge kan ja ju säga.
Men jag har ju kännt dig ifrån förr.
Så jag kan dig ut och innan.
Du gör en alltid glad och ja älskar att se att du och rocky trivs så.
Jing&jang(L)
Hoppas du finns där för mig också hela tiden.
Efter din föredetta kompis gick bort så försöker ja ge dig så mycket
kärlek som helst .






Vill bara säga att jag älskar mina hästar!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0