Måndag idag rååå

Japp då vart det måndag, och första dagen på lovet ;)

Imorses när jag skulle gå till hästarna , det första jag får se när jag öppnar dörren till stallet är att rocky står löst i stallet och INTE i sin box , Så han hade käkat havre den jäkeln, han har aldrig gjort såå . Ååååh dumma häst ;)

Ska rida honom sen , får se hur det går :P  & Fanny ska rida hatte , det blir nog ännu mer intressantare :D

Nu sitter jag här och tar det luugnt . Väntar på att en som ska sätta tappeter på vårt badrum ska komma .
& sen kanske det blir en liten fika med LillaN :)
Det var ett tag sen kan jag säga !!!!

Så måste jag åka till min kära mormor & Morfar och hämta  en sån där plast grej som fyser is . Alla älskar ju is ;)

Sen när älsklingen har slutat kommer han väl hit en stund :)

Och klockan halv 2 ska jag åka till vårdcentralen ;)


Pusshejs sålänge


 Älskar dig rockyyy

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0