Oj då..

Min uppdatering har varit värdelös kan jag ju säga ..

Men varit hos min kille väldigt mycket och där kan man inte ens komma in på
internetet för att det är för dålig teckning -.-

Aja julen var riktigt najs ;) fick mycket som ja hade önskat miig!


&

Nyår firades me killen,LillaN och hennes kille micke !

Så vi åt faktiskt 3 rätters ,  Jag hade gjort efterätten
PANNACOTTA ;) med hallontäckt yta !

Så spela vi lite spel och till sist sköt raketer

Så vackert!

Sen vid 3 så gick ja och min kille hem till mig och sleeeping.
Vakna vid 9 för vi var tvungna att åka hem till snuttan :)

Ja juste min kille har skaffat en über söt katt !

Pussheeja

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0