Saknad.

Vaknade klockan 8 idag , för att jag skulle ientligen till magnus och hämta rep men så kolla pappa i garaget och hitta band till hagen där :)

Så kom min kille och hjälpte mig med hagen. Så bäst är han.

Har inte sett han på 2 dagar :/
Så det var kul att träffa han igen!

Så gosa vi med bulldoogarna hihi. Bilder kommer vill jag lova ;)

Efter de åkte jag hem och så har ja slängt i en tvätt och hängt in rena handdukar  :)
Redig jag är !

Så nu blir det till att städa rummet hade jag tänkt..

Och på Onsdag blir det Ungdomsmottagningen. Älsklingen är snäll och hänger med dit :) ska ientligen bara dit och prata hur det går med mina p-piller . Och få utskrivet nya :)

Vill bara säga att det är underbart ute . Så passa på att gå ut vettja :)

Snart är det ju bio premiär på någon sån där barn film . Tror den heter " Trassel " Funderar
på att ta med min lilla kusin på de !
Eller va tror ni ;)
Hah

aja bloggar senare
pusspuss ;)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0