Hata mens?

Fyfan va jag hatar mens . Varför liksom ?

Aja sitter här med världens mensvärk.
+ en rökhosta som heter duga!

Säger till alla nu , börja inte röka. Det är en drog som är så svår att sluta med !
Jag lovar du kommer ångra dig den dagen du sitter där och inte kan sluta.

Vakna vid 11 och släppte ut hunden.

Satte mig sedan och åt lite corn flakes. Kan knappt röra mig känns det som . Usch!

Och imorse åkte älsklingen , jätte tråkigt . Så vi sa hejdå igår .
Älskar honom så mycket! :)

Till helgen blir det feeeest! i think!

Nu är jag gott sugen på att göra om mitt rum , jag vet precis hur jag ska göra . Men orkar jag liksom ?
min jävla mens ställer ju till med allt . aja får se här.

Bloggar antagligen senare.

Puss på alla !


Kommentarer
Postat av: erika

fin blogg! :)

2011-03-07 @ 15:04:34
URL: http://svenningssons.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0