Måndag!

Igår börja med att vi vakna när klockan var 11 , skit trötta var vi eftersom vi körde på folk i lördags.
Aja, men iallafall och åkte och köpte hö , (vilket behövdes haha)
Så gosa jag lite med mina hästar medans älsklingen & min broder lasta in höt i stallet !

Älskar dom!

Sen stack vi till älsklingens morsa & farsa , dom hade varit i Dublin. Så dom hade köpt lite grejer till oss .

Tobbe fick en stooor kopp från där dom bryggde kaffet och godis och tuggommi.
Jag fick en mascara :D och godis och tuggomi.

Blev as glad över mascaran efter som min var typ slut !

Sen när vi hade käkat där så drog vi och handla lite , till hans matlådor.

Så det blev en pizza(man gör själv) och sen kycklingpytt.

Åkte hem och laga i ordning det och jag tog även en dusch.
Så såg vi lite på tv.
Och så åkte vi till Sandra & Henrik.
kul vare!
Super söt hund har dom, dom har nämligen en mopps (vet ej hur det stavas)
super söta harry ( L )
Och gud vilken fin lägenhet dom hade sån vill ja också ha haha!

Och sen efter det så åkte vi hem till mig och sa hejdå.
Han åker ju till Norge idag . Sorgligt..

 Fick bli en söt bild på nanna nu :)


Pussheejs

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0