Min första kärlek dag 2

Jaha nu ska jag visst berätta om min första kärlek.

Alltså jag har inte riktigt varit kär i någon så .
Har inte ritkigt fatta tycke för någon så även om man har varit tillsammans .
Men jag vet inte riktigt om man ska berätta sin typ "riktiga" första kärlek eller
verkligen sin första när man typ gick i förskolan eller något
 
Aja ja berättar om min riktiga första kärlek då ;)

Det är faktiskt lite roligt för den jag är tillsammans med nu är faktiskt
den som ja verkligen har varit "in love"
Han är så jävla bäst så det finns inte!
Love him

Iallafall vi träffades första gången hos jennifer när det var midsommar.
För han,micke,linda & Jimmy kom och skulle dricka lite tillsammans me oss då !
Och det var första gången men vi snacka aldrig så .
Så börja vi smsa har jag för mig ...
& En gång när jag och jennifer var ute och körde moped så undrade Borssen om vi ville komma till min söta lilla gubbe och se på film :p
Jag kan säga att jag var så jävla fucking nervös alltså! Och dom tog ju sin "Fittmagnet" och kom och hämtade oss för att sen åka till micke så tobbe kunde hämta sin bil.
Så blev det att jag & han åkte i samma bil.
Jag menar seriöst hur lätt är det att åka i samma bil med någon man knappt har pratat med eller någonting ?
Och sen sa Micke & Jennifer att dom skulle komma medengång men gjorde dom dee ??
Nää för dom åkte till Mellerud :o
Och så var jag ensam med honom i hans hus och det var ju pinsamt tyst vissa gånger.
och vi satt typ en halv meter ifrån varandra ..
Så kom Jennifer och micke tillslut och vi titta först på Wolfman och sen Avatar .
Men inget av dedär var särskilt bra . Höll på somna flera gånger kan jag lova!
Och så låg micke & jennifer uppe och prata , & då hände det lite saker haha!
Och den var jag inte nervös längre mohaha ;)

Så var vi och bada och greja och sen blev det bara att vi ville träffas och så ? :)
ajjemen ;)
pyss heejs

 Älskar honom mer än allt annat :)



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0