Om mig

Jag heter Sandra och är 15 .

Fyller på sommaren gött som faen!
Bor med morsan,farsan och lille broder .

Har 2 hästar + 3 katter oooch en kanin :)

På min fritid så är ja borta i stallet , är med kompisar och är även me min lilla pojk!

Har en underbar älskling föresten :) älskar han såå..

Går på dalbo , världens ände typ .
Nä men ska bli gott att börja gymnasiet nästa år :D

Hatar vinter , & älskar dom andra årstiderna !

Röker tyvärr . Något som kanske blir ett nyårslöfte med att sluta ? ;)
Perhaps !

Dricker gör man ju också ibland men inget som är farligt haha!

Älskar mina vänner dom betyder verkligen skit mycket!

Och min bästa kompis LillaN hon är fanimej bäst :) Hon har hjälpt mig med mycket!

;)

Nu finns det nog inget mer att skriva om byebye

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0