Helgen går fan fort

Min helg går så jävla fort!

Först Fredag = Virre , louise & frida , Lördag = filmkväll hos anette med Anette,Magnus jag & Älsklingen.
Söndag vakna hemma hos anette och sen blev det att åka hem och käka lite sen iväg till stallet och
se när Arja tog bort skorna på Rocky :) det var verkligen super schyst!

Hade iallafall jätte mysigt igår (: såg en väldigt bra film också . Men kommer dock inte ihåg va den hette . Men det handlade om en "mörkhyad" person . Som var runt 17 årsåldern som inte hade något hem och fick tillslut ett hem där han fick allt ifrån uppmärksamhet till en stor fin bil :) Börja grina flera gånger :( mycket sorglig!!!

Älskar dig gubben. Skulle aldrig kunna tänka mig utan dig .. Men vi får se hur det går . Än sålänge så funkar de :)PussPussÄlskling .

&älsklingenfyller21nästaSöndag


PussPuss

  Älskar mina naglar (a

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0