Måndag

Jaa idag är det Måndag och den sämsta dagen på veckan . Det är då man är som tröttast och segast!

Skolan gick bra! Kanske en aning trött & ofokuserad med det gick nog vägen ändå!

Jag fick reda att jag kanske får operera min tå.. Ska lägga ut en bild på den imorgon så ska ni få se...

Iaf efter skolan så åkte ja , virre & Louise till vänersborg . Louise skulle till ngt ställe och göra lite tester inför moppe provet . Så jag & Virre var helt själva i Vänersborg (:  Gick till Nordfeldts och fika lite och sen köpte hon en plånbok med körsbär på ! Riktigt najs.

Louise var borta i 2 jävla timmar -.- , Men vi hade ändå riktigt kul och gick runt och kolla lite på kläder och dylikt..

Åååååh saknar min älskling :( aja ska sova nu är jätte trött . PussPuss

 Vill ha sommar nu inte hööööst..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0