Varje dag = en kamp

Idag blev det sista dagen i skolan innan lovet .
Känner att jag verkligen är skoltrött nu så det ska bli gött med lite lov nu ;)

I skolan blev det slappt , typ bara se på film/va på datan på lektionerna , riktigt najs!


Iallafall , ikväll blir det nog en tjej med tjejerna :) Drar nog till Louise ikväll om det inte blir ändringar ,
och så gå runt i vänersborg en liten stund imorgon kanske :)

Sen blir det iväg på kalas för älsklingen fyller på Söndag , & har släkt kalas på lördag.

Så jaaao!

Han sov här inatt :) riktigt mysigt förutom att hans klocka ringde halv 6 imorses! fyfan.
Aja idag är han nog på grabbkväll me jobbarkompisarna :P Hoppas han har sköjj ;)

För det kommer iaf jag ha :)

Nu blir det stallet & sen åka till farmors lägenhet och duscha , för vi har ingen dusch hemma , håller på renoverar. Så ska duscha & göra mig iordning , sen till Lollo ;d

PussPuss

 Jag & virre ;)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0