Kväll

Vilken upplevelserik dag idag!

Först skolan som inte var så speciell..
Sen åkte jag till morfar för mamma och pappa hade slutat röka SA DOM!

Men nej.

Aja åkte till morfar och hälsa på! Oh sen åkte jag till Natalite och tog koort :D

 Kolla hennes blogg http://teambp.blogg.se



Sen fick min morfar fylla på bensin på min moped . För så smart som man är så glömmer man ju och kolla bensinen!!
Stort tack till morfar!

Åkte hem och åt . Makaroner och köttbullar alltid goottt.

Sen vidare till mitt stall. Skulle ta ut Hatte på en promenad eftersom han tydligen e fet .
Och det gick jätte bra ända tills vi skulle hem och då börja jag jogga och då börja han galoppera och fick med sig grimskafet och så tappar jag honom!
Men han sprang till rocky som tur va men vem vet!
Har fortfarande ont i halsen/hjärtat efter jag sprang så mycket!!



Ibland kan han vara en riktig ängel men sen kan han även visa sin "Elaka" sida ;) haha





Älskar min RockyPock ( L )

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0