Patetiskt

Usch vaknade vid 8 ! snacka om patetiskt . Men jag är så förkyld så jag är glad att jag kan sova i huvudtaget.

Ser ut som rena rama skit vädret idag. Sitter bara och tycker synd om mig själv , känns som om man är helt handikappad , orkar liksom inte ens röra sig.

Jaja håret blev super bra!

precis den färgen jag ville ha ;)

fått upp nya gardiner i rummet nu också! fransgardiner så jävla snyggt må jag verkligen säga!
Så ett stort TACK till min kära mamma som har satt upp dom! :)

Imorgon blir det kanske att bowla , fett värt!
Och på Tisdag blir det ännu ett tappert försök med att sluta röka .

Det är nog det svåraste jag har varit med om , så börja ALDRIG röka!



Det dödar dig innefrån

bloggar mer sen byebye

Kommentarer
Postat av: mickaela , you know ;)

holler med dig men rökningen ;( <3

2011-02-28 @ 20:26:21
URL: http://mickaelaalfredsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0