Saknar mig babe

Fan va jag saknar min älskling . Han fick magsjuka igår ;/
Not so nice.

Idag har det inte hänt så mycket än. Har hunnit gått till hästarna oh mockat men mer har jag inte orkat gjort . Men imorgon blir det skola iallfall .
Får väl se om man lyckas tjata sig till att ja kan åka till älsklingen.

I Fredags hände det inte så mycket . var mest trött efter skolan så fixa hästarna och lite så.
I Lördags så blev det att dra till Båberg :) Min kära moster körde dit mig,Lillan,Micke och Kristian.
Så var vi där och lyssna på scotts . Riktigt bra var dom allt ;)
I Söndags så träffa jag min älskling efter han hade kommit hem ifrån sälen. Fick en riktigt snygg tröja av honom, så fint roooosa :D

Så sov han över , det var ientligen meningen att han skulle ta ut mina hästar i går men när klockan var 1 på natten väckte han mig och sa att han inte mådde så bra . Och att han tyckte det var bäst att åka hem för att inte smitta . Så när han kom hem så spydde han typ 9 gånger :( Stackarn.

Men min helg har varit super ! Jätte kul att träffa lite folk i Lördags !

Bloggar mer sen byebye

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0