Heelt fullt upp

Hela dagen har bara gått kan man ju säga haha!

Först skola , nationella i kemi , gick skit det vet jag!

Sen skulle jag till vänersborg och va me natalie och johanna och hälsa på mammi ,
men det sket sig .
Så åkte jag till Brålanda istället och käka pizza med Virre,Louise och mickan!

Efter de så åkte mickan och vi satte oss i en busskur och satt och sola , jävligt gott när det inte blåser.

Gick till farmor klockan 3 ungefär och hälsa på henne!
Runt 6 åkte jag till Lillan och stod och tjöta lite i hennes stall medans hon greja :)

Skojj skojj .
Efter de till mitt stall och greja iordning och ta in hästarna , iväg sen och hämta brorsan hos mormor och morfar , satt och tjata där .

Åååh gud min dag har verkligen gått runt .

Imorgon kommer min älskling hem , Älskar honom och saknar honom så in i helvete!!!
På Lördag ska jag vara redig och göra tårta! Daimtårta , fatta va gott elle ? Ooohja ;)

Och nu är jag så jävla hungrig!
Varm-macka eller ägg röra ?

ÄGGRÖRA känner jag för idag :D

Men nu ska jag leka kock , så byebye syns kanske imorgon morgon om jag vaknar tidigt haha ;)




Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/torsdag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-03-17 @ 14:12:43
URL: http://vadfanskajagheta.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0