Kära lilla torsdag

Fyfan va jag är röksugen , och är liksom heeeelt utan!

Bara för att reta mig själv ska jag lägga ut en bild på de
 fast ska ju sluta snart .
det är rätt knäppt ändå , fast jag har en släkting och några till som jag känner som har cancer så röker jag ?
Prata med ****** som har cancer i telefonen igår . Börja fan nästan grina , samtidigt som jag rökte prata jag med någon som hade cancer ?
liksom hur dumma är vi ientligen!!

Min dag har varit rätt bra idag iallfall!
Maten var ingen höjdare :s
Så jävla konstigt det känns jämt som om det är fredag idag haha !

Tycker alla som läser bloggen ska skriva sin adress så jag har chansen att läsa era bloggar också ! :)


Tycker ni att förlovning är onödigt ?????? Alla svarar snälla ;)

Pusshejs så länge

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0