Perfekt Tisdag

Alltså jävlar va trött jag var i morses .. Haha !
Så mammi fick köra mig till bussen..

Och ännu mer lockande är ju att man har gympa första lektionen ;)
Men det var rätt kul faktiskt!

Sen gick det bra på matte provet 11/17 :D

Efter skolan så käka jag lite snabbt och sen åkte iväg till hästarna.

Red Rocky . Han var pigg men super snäll ändå!
Efter honom så var det hatte´s tur att få gå en promenad :)

Så har jag nyss kommit innanför dörren . Har vart i stallet hela dan.
Super härligt!

Och en super härlig dag!

Nä nu ska jag kolla va det blir för väder och sen blir det att ta sig en go varm dusch!

BTW min mobil hade kommit idag till posten, men väntar till älsklingen kommer hem på torsdag :D

Pusspuss så länge

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0