rest in peace

Pågrund utav dålig uppdatering så är de såhär...
Att än kompis har gått bort..
En som alltid har vart där , sen i lekis .

Alla visste vem han var .
Sorgen är stor , går inte en minut utan att jag tänker på de.
Vill sända kärlek till hans familj och släkt!
Vi tänker alla på dehär.
Du kommer aldrig mer tillbaka , men du finns i våra hjärtan,
och där glöms du aldrig!
Säger bara , ha de så bra där uppe så syns vi en dag! :'(


Helgen har varit sådär . . Var i mellerud och träffa emma,pk,emelie,ella och någon mer .
åkte hem sen och myste med älsklingen.
Sen på lördag morgon fick jag reda på detta som har hänt.
Förstörde hela dagen kan jag säga.
Men så kom morsan och farmor på besök så gjorde ja iordning tårta.
så det fick mig på andra tankar.
På söndag var en lite alltiallo dag.
..

Har inte gjort ett smack idag i skolan , inte gått på lektionerna , har inte orkat .
tårarna bara forsar.

:'(



Säger bara en sak !

Ta vara på varandra , man vet aldrig den dagen man förlorar någon.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0