Söndag = seeg

Okej jag har inte hunnit blogga nu i helgen .

Fredag : Åkte till mellerud och var med mickan . Sen runt halv 8 så gick vi & mötte emma ;)
Så drog vi vidare till själva "festen" men vi fick inte komma in försen klockan var 8.
När vi väl kom in så köpte jag & mickan ett flak och dela på.
Nöött gött siger jag bara ! Haha ;)
Men drog rätt tidigt . För  det hände typ ingenting , men prata med dom som var där , och det hade tydligen blivit världs ös efter jag åkte , aja shit happens. Åkte hem till älsklingen min och myste istället , såg på Wild boys .
Så jävla grymma är dom!


Lördag : Vakna upp hos älsklingen, och tog en dusch = tog allt varm vatten haha !
Aja sen åkte vi och handlade lite grejer som han behöver nu när han ska till norge.
Sen åkte vi hem till mig och hämta lite kläder för vi skulle till hans morsa och fira henne .
Efter de var det hem och göra matlåder till sötnosen min, det blev en tacopaj typ.
Nice !
Vid 5 åkte vi till hans mamma&pappa. Och gud va god maten var ! var helt mätt sen kan jag säga.
Först mussel-soppa och sen klyftpotatis och kycklinglår.
Men när klockan var runt 8 så åkte vi in till mellerud och var lite me kompisar .
Jag drog till emelie´s fest . Träffa massa roligt folk!
Drog sedan hem och brände ut jackass filmen( DEN NYA ;) )
Så kom Kristian , glenn & linn .
Satt där och tog oss några öl och bara skrattade :)
Haha lyckad kväll !

Bilder kommer ! Bye bye

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0